Sloop de crisis - Oddessey Solutions

SLOOPdeCRISIS gaat voor het besparen van de vaste lasten van alle Nederlanders via veilingen en gelooft in de kracht van het collectief. Een perfecte match voor Oddessey Solutions, die een sms-applicatie ontwikkelde die de gehele klantreis ondersteunt en het aantal deelnames aan de veilingen op de SLOOPdeCRISIS.nl website maximaliseert.

Aantal ingeschreven mensen
600.000
Gemiddelde besparing
€ 355,-
Mediakanaal
RTL 4

De oplossing

Oddessey Solutions ontwikkelt een snelle, doeltreffende sms-applicatie ter ondersteuning van de Customer Experience – tijdens het TV-programma “SLOOP de CRISIS” en – op het online veilingplatform. Vanuit een centrale database worden deelnemers aan het veilingplatform geïnformeerd en betrokken met gerichte SMS-berichten. Geïnteresseerden kunnen hun deelname direct per SMS bevestigen. De uiteindelijke resultaten van de veiling worden eveneens per SMS doorgestuurd. Oddessey Solutions creëert daarmee een laagdrempelige en persoonlijke manier om een grote doelgroep te bereiken. Het resultaat was een sterk verhoogde conversie doorheen de gehele customer journey.

De uitdaging

Tijdens en na het tv-programma SLOOP de CRISIS steeg het aantal aanmeldingen via de website explosief. Oddessey Solutions moest een schaalbare en efficiënte sms-service leveren die garant stond voor de primaire communicatie met de aangemelde gebruikers.
Door de jarenlange expertise en knowhow in sms-applicaties is Oddessey Solutions in staat geweest om een succesvol, efficiënt resultaat te leveren op het hoogste niveau. Het platform dat Oddessey Solutions bouwde voor sloopdecrisis.nl is uiterst schaalbaar en groeit dus moeiteloos mee met het succes van SLOOPdeCRISIS.nl.