Mensen crossmediaal

verrassen

Een van de meest innovatieve apps: de CEE App. Oddessey Solutions heeft zich meer dan 100% ingezet om de achterliggende technologie uit te werken en te optimaliseren. Aan het woord is Babak Monfared, CEO van Endeavour Media.

Je zou kunnen zeggen dat ons partnerschap ‘a match made in heaven’ is.

Babak Monfared, CEO en medeoprichter van de startup Endeavour Media
 
Zeven verschillende tagging-methoden

moeiteloos scannen

“De CEE App verbindt de online wereld met de offline wereld. Het bijzondere van de app is dat er gebruik wordt gemaakt van zeven verschillende tagging-methoden, waaronder barcode, QR-code, beeldherkenning, Chameleon Code, audio coding en NFC (Near Field Communication). Tagging is een manier om informatie toe te voegen aan dingen in de fysieke wereld, zoals posters. Als je een code op een poster scant met je smartphone, dan verschijnt er nieuwe, extra content. Denk bijvoorbeeld aan YouTube filmpjes en mobiele websites. Verder zijn er aan de CEE App extra functionaliteiten toegevoegd, bijvoorbeeld locatieherkenning en taalherkenning.” 

Codes scannen én crossmediale

campagnes opzetten

“Aan de ene kant is de Cee App bedoeld voor de consument om met de app snel en gemakkelijk allerlei verschillende codes te scannen. Aan de andere kant wordt het achterliggende platform van de app gebruikt door bedrijven om snel en simpel een crossmediale marketingcampagne op te zetten.” 
Waarom een samenwerking

met Oddessey Solutions?

“Als innovatief bedrijf op het gebied van media waren we op zoek naar een partij die de technologische kennis heeft, maar die vooral ook het enthousiasme heeft om het avontuur met ons aan te gaan. Oddessey Solutions bleek de juiste partner. Ze zijn een bedrijf dat in hun branche met elke grote onderneming wereldwijd kan concurreren, alleen al door hun expertise, maar vooral door hun grote inzet en de zorgvuldige en betrokken manier waarop ze met hun klanten omgaan.”